SiaPaKah PeLapis Syafiq?

My photo
putrajaya, wilayah persekutuan putrajaya, Malaysia
Seorang ahli Peluru Emas.Seorang ex-Jenan 0105,seorang yang happy dan bakal menjalani hidup sebagai pendidik...suka berbicara seseatu secara telus dan hidup bersahaja bersama yang tersayang...

Bantlku Bukan Bantalmu....


Bantal adalah keperluan untuk tidur ..pelbagai kerenah kita lihat semasa tido dengan bantal.Mengapa terjadi begini??Setelah wat sikit research...kebanyakkannya pendapat telah digabung dan hasilnya.....

1)Memeluk Bantal

Mereka yg suka memeluk bantal biasanya berjiwa seni.Mereka mempunyai penghargaan yg tinggi terhadap lukisan,muzik dan satera.Perasaan mereka halus dan jiwa mereka romantik.Kadangkala ada yg boleh membaca peristiwa yg akan berlaku melalui mimpi.Mrk juga sgt prihatin terhadap kesusilaan.

2)Menggunakan Banyak Bantal

Mereka biasanya kurang kenyakinan.Dalam kehidupan seharian mereka memerlukan banyak pendamping.Mrk jarang membuat keputusan sendiri,sebaliknya mendapatkan pandangan orang lain.

3)Tidur Dengan Satu Bantal

Mrk bukan jenis mengada-ngada dan boleh menerima keadaan seadanya.Mrk juga membuat keputusan berdasarkan fikiran dan bukan nafsu semata-mata.

4)Meletakkan Bantal Di Bawah Kaki

Mrk mempunyai sifat kurang baik.Mrk jarang bergaul dgn org ramai,kaku dalam pergaulan. Ini menyebabkkan mrk cenderung bersifat egois.Mrk juga gemar menempuh jalan pintas utk mencapai cita2.Mrk tdk suka usaha.

5)Tidur tanpa Bantal

Mrk memiliki sifat percaya diri yg sangat tinggi.Kadangkala sifat percaya diri ini akhirnya akan membawa kepada sifat ego.

Anda dikategori yg mana?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

Powered By Blogger